Hemma igen

Jahopp, nu vart man hemma igen.. Lika tråkigt varje gång man åker från Jkpg :( Det enda possitiva med att komma hem är att jag får träffa och pussa min älskling :) Jag bara längtar tills vi får en lägenhet i Jkpg... Jag kommer bli så glad när det blir :D
Träffade kussen en sväng innan jag åkte hem också.. Vi tjötade lite och sådär.. Ska ta och åka ner nästa vecka igen.. Jag får ta och passa på nu innan sommaren tar slut helt.. Måste träffa Jenny också, det krockade ju i helgen som vanlig :/

Ne nu ska jag nog ta en dusch snart.. Ska vara med i en pokerturnering som jag fick biljett till när jag var en av dem som vann sist :P Poker är inte bra, det är beroendeframkallande! Meeeeen jäkligt kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0