Gooodkväll

Precis hemkommen från stan. Jag och älsklingen åkte in för att handla lite till ikväll. Jag var ju sugen på tacos men vi var så hungriga så vi köpte oss en hamburgatallrik istället, det var mumms mumms :)

Vi blev bjudna till ett par vänner ikväll, vi är ju lite sugna, eller jag är riktigt sugen, för jag vill hitta på nåt kul ikväll. Jag har ju öppnat första ölen nu så nåt måste ju hända :D Men älskling var mindre sugen, det är ju en bit att åka.. Men vi får se hur det blir, under tiden han funderar ska jag dricka öl och spela poker (Y)

Vad ska ni göra ikväll ?

Skååååål


Kommentarer
Postat av: Tezzan82

Sitter på jobbet o glor..jobbar som personlig assistent o varannan helg så jobbar vi dygnspass,börjar 15.50 till kl.16.00 dagen efter o det är riktigt drygt... så nu sitter mannen aosm ajg jobbar hos nere o tittar på tv o jag sitter uppe i personalrummet/sovrummet o glor här på datorn.. vill bara hem... egentligen så vill jag vara på konsert med min sambo o se deep purple o Europe...

2008-08-09 @ 21:09:56
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: ida

äntligen någon som frågar vad jag ska göra. och hade du inte frågat hade jag svarat i alla fall. jag ska slå rekord i glass ätande för att däcka framför tvn och dreggla över min nyblivna bebisglassmage

2008-08-10 @ 15:55:15
URL: http://totaldisorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0