Godmorgon



Torsdag idag då, redan ! Dagarna går snabbt som bara den . Det är knappt så man hinner med :P

Aja , uppe tidigt idag iallafall och det känns riktigt skönt ! Ska äta frukost , duscha och sen åka in till stan för lite ärenden , såsom banken osv . Sen ska jag hem igen och eventuellt packa (?) Ska kanske till Jkpg , men har inte bestämmt mig om jag ska åka idag , eller om jag ska åka i helgen , typ lördag ? Beslutångest har jag , men får se som sagt och jag har ju lite tid på mig att bestämma mig , men borde vara i Jkpg runt 2 - 3 tiden då jag ska till HSB och söka lägenhet , åhh önska mig lycka till !

Nej nu dax för frulle , later .

Kolla in den snygga bilden ! Hur fint är inte Jönköping på nätterna ? Hur fint som helst . Underbart fin stad :)

Kommentarer
Postat av: E

Vilken fin blogg!:)

2008-08-28 @ 16:55:28
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Nova

hej, fin blogg!

2008-08-28 @ 17:59:14
URL: http://ovanlig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0