Fredag

Veckan går sjukt snabbt som vanligt. Det är tråkigt när det gör det, för man vill ju inte att sommaren ska gå snabbt.. Jag vill inte ha vinter!

Usch idag vaknade jag sent, vid 13 ungefär.. Så halva dagen har ju gått. Och det är superfint väder.. Men jag har allt hunnit sola lite :) Ska ut och lägga mig en stund till snart, för sen skulle det bli dåligt väder igen.

Hade fått ovanligt mkt kommentarer och mer besökare när jag loggade in idag, men såg att jag hammnat på mest aktiva :) Det är ju alltid kul!

Ne nu ska jag ut i solen, sen in till stan och fika. Och senare kanske till Jkpg :)

Ha en toppen dag!


Kommentarer
Postat av: Petra

Visst är det skönt med solen?! Jag vill inte heller ha vinter men va har man för val?? Fast iofs är det ok om det är snö men inte slask!

2008-08-01 @ 15:21:24
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Ingrid's fotoblogg ^^

ha en bra dag =)

2008-08-01 @ 15:46:59
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0