Feel good.

*sjunger på dr feelgood* :P

Nu är man hemma i tråkiga värnamo igen, eller ja jag kom hem i söndags rättare sagt.. Mådde skit när jag åkte, ville verkligen inte hit. Vill vara kvar i Jkpg, enda jag har att komma hem till är min älskling och hade jag inte haft det så hade jag aldrig åkt tillbaka :)

Ska till Jkpg på Tor - Fre igen och leta lägenheter. Ska gå till HSB, dinbostad, vätterhem och lite sådär. Så man kan ju hoppas att man får en där till hösten/vintern. Hade suttit fint. Mår inte alls bra av att bo här ute, har inget liv här :P I Jkpg har man ju endå alla, här känner man ingen. Ångrar stort att vi tog lägenheten, men vi trodde att det kanske skulle vara bra, byta miljö och sådär. Men icke.

Juste ja, vi har fått en ny katt. En liten katt unge, det var en som hade den och skulle kanske avliva den om ingen ville ta hand om henne, så då kunde vi ju bara inte säga nej.. Hon är hur söt som helst den lilla krabaten. Busig som bara den :)







Sötnos :) Dock myyycket sötare i verkligheten :D



Sen fick jag även ett samtal i söndags att nån hade sätt kitt, dagen efter jag såg henne! Och i närheten också. Men så fort hon kom utanför trapphuset, så hade Kitt sprungit och gömt sig :( Så typiskt. Men jag är glad att folk är så snälla och hör av sig när dem ser nåt, det uppskattas!
Sen tog jag även kontakt med djurensvänner, dem la upp en annons på deras hemsida, sen skulle dem även åka till dalvik i veckan och lägga ut 3 fällor runt omkring där. Hur snällt ? Underbara är dem! Hoppas hon går in i nån av dem nu bara!. Saknar min lilla misse ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0