En sömnlös natt

Har inte sovit en blund inatt.. Har kollat på film (hancock) som förövrigt var jätte bra, den rekomenderar jag! Sen umgåts med brossan..

Men har inte kunnat sova.. Tänker allt för mkt på Kitt våran lilla kisse.. Vart är du igentligen ? Lever du ? Jag hoppas verkligen att nån har hittat henne och tagit hand om henne så hon mår bra och inte är där ute själv och rädd :( Idag har hon vart borta 1 vecka. Min bror tror inte att hon lever. Jag kan inte tänka så, jag vill inte tänka så.. Jag är så rädd varje gång jag går häromkring, jag är så rädd för att se dig ligga där påkörd på vägen.. :( Usch! Kom hem lilla Kitt.. Vi saknar dig så.. Du är så speciell, så go och världens snällaste katt. Du var aldrig sur eller nåt, du har aldrig bitit nån eller rivit heller för den delen i hela ditt liv. Förutom när man leker med dig såklart :)

Ne jag har inte gett upp hoppet en.. Det är ju polisanmält och polisen har inte ringt och sagt att dom hittat nån påkörd katt heller.. Har fått in 2 tips också, men den ena var tyvärr inte hon. Och det andra tipset var det nån som kanske sätt henne.. Men vad gör det, för hon sitter ju inte på samma ställe hela tiden... Sen var det inte säkert att det var hon heller.. Jag hoppas hellre att nån har tagit hand om henne en att hon är ute på vift. För är hon ute för länge så vänjer hon sig vid det, plus att det är inte så bra att ta in henne om hon har fått massa kattsjukdommar, och vi har ju en till katt här hemma.

Jag kan inte mer en hoppas på att du mår bra, och att du kommer hem snart. Har gjort allt jag kan.. Jag har satt upp lappar här på gården, i konsum, gjort en polisanmälan, ringt till kattehem, och jag har inte hört något.. Men jag hoppas att lapparna kommer hjälpa mkt.

Aja nu ska jag göra nåt för att komma på andra tankar för en stund. Ska åka hem idag också.. Ska bli skönt att träffa älsklingen, och bara krama om honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0