En lista.

Berätta om första fyllan: Ehm. Jag var grymt förkyld och kände ingen smak. En tjejkompis till mig föreslog att vi skulle "supa" oss fulla.. Tjaa varför inte tänkte jag.. Jag har ju aldrig testat innan.. Vi fick tag på 2 flaskor martini och jag klunkar i en hel flaska och säger "men hallå jag känner ju ingenting, och full är jag inte heller" 20 minuter efter då jävlar slår det till. Jag har aldrig gjort bort mig så mkt som jag gjorde den kvällen, aldrig mått så dåligt dagen efter heller.. Sen sa man "jag ska aldrig mer dricka" Men jag höll mig någ 1 år innan jag drack igen efter det :P
Vem är ditt snyggaste hångel? Min älskling såklart ;)
Yngsta respektiva äldsta hångel? Äldsta 8 år äldre. Yngsta 2 år yngre.
Har du hånglat med fler personer under en 24-timmarsperiod? Ja när jag var 14-15 kanske ? :P
Säg något du är nöjd med i ditt utseende: Mina ben, ögon, rumpa, mage :)
Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig: Armar/händer :)
Favoritsexsoundtrack: Hm jag vet inte. Men nån lugn romantisk musik kanske ?
Vilken är den pinsammaste skivan du äger? Spice girls ha ha
Har du ljugit för att få någon i säng? Nej, det behövs inte ;)
Har du strippat för någon? Ha ha ja för min älskling.
Har du stoppat upp behån nångång? Ja.. Nu skämms jag nästan. Men jag och mina klasskamrater gjorde det när vi gick i 4an.. Vi ville ha större bröst ju ;P
Har du snattat? Ja.
Har du moonat? Ja det med :$.


Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Fin blogg!

2008-08-08 @ 04:52:12
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: Lia

Gud måst bara säga att din design är jättefin

har du gjort den själv?

2008-08-08 @ 05:23:26
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: Lia

Tackar :) hardu? så duktig du är!

2008-08-08 @ 05:37:16
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0