En dag på stan

Hellooo.. Nyss hemkommen från stan.
Jag fick ett enorm shoppingsug innan så jag var tvungen att åka in och kolla lite. Dessutom är det rea i varenda affär ;) Jag hittade iallafall lite. Nöjd är jag också, för allt som allt gick på 600 kr! Billig shopping gillas :)






♥ Gråa knästrumpor från H&M 79 kr
♥ Röda Jeans från b.young 100 kr
♥ Mörkblåa Jeans från H&M 100 kr
♥ Skor från Trend House 200 kr
♥ Linne från b.young 79 kr

Sen köpte jag även en snygg skjorta till älsklingen på dressman för 100 kr!!

Billigt va ? Nöjd blev jag iallafall. Jag har haft ett par röda byxor 1 gång i hela mitt liv, och jag var kanske 12 ? Men jag tycker det är riktigt snyggt. Dessutom var domma väldigt snygga. Mycket snyggare i verkligheten! :)

Jag ska snart dra en vinnare ur tävlingen om det vita klänningen, så håll utkik :)

Kommentarer
Postat av: ☆ s a n d o r a k

sådana där röda jeans är jag också ute efter :) kanon bra pris ju!

2008-08-08 @ 21:18:51
URL: http://sandorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0