Bus hela förmiddagen



Har busat ungefär hela förmiddagen med lilla kissen, hon är så full av bus.. Hela tiden har hon kommit och vill leka, man kan inte låta bli för hon är ju så söt. Sen har jag suttit vid datorn och läst bloggar såklart okså :P
Men nu kände jag att det var nog med att leka med henne, börjar klia i ögona och jag nyser som bara den, har huvudvärk också, så vet inte om jag håller på att bli förkyld eller om det är katterna.. Hon påminer så mkt om Kitt i sättet, så man tänker på Kitt hela tiden! Har vart ute och lagt mat, och sen när jag var nere och kollade så var maten borta, och skålen var kvar, så jag hoppas det är Kitt som har tagit maten. La ut mat igår också, så ska ner sen och se om den är borta.

Ne nu ska jag inte slöa mer utan hoppa in i duschen. Mamma håller på att laga mat, så det ska ätas köttfärsås och spagghetti snart, hur gott ? :) Sen blir det att åka till kusinen (om jag orkar) :P Annars finns det ju en dag imorgon också!

Edit: Åh vad bloggen ska strula, har säkert tat 20 min att fixa detta inlägg ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0