a sad story



Hej, nu vart man hemma igen! Och jag känner mig sjukt deppig.. Varje gång man åker från Jkpg så får jag ångest och blir deprimerad, haha.. Nej men det är nog för man vet vad man ska åka till, jo värnamo. Trivs inte det minsta här, och vill bara här ifrån. Jämt när man åker till Jkpg så blir man sjukt glad för att få åka härifrån, men sen blir det så mkt jobbigare när man ska komma tillbaka. Tur jag har min älskling här, tycker synd om han som får stå ut med deppiga mig när jag kommer därifrån.
Aja, ska ta en bloggpaus nån dag nu iallafall, har ingen lust för att göra nånting! Ska lägga mig i soffan och dra täcket över huvudet typ.. Ne men jag vet inte vad jag ska göra, eller jo jag ska mysa med min älskling som jag har saknat! ♥

Åhh jag vill ha lägenhet i Jkpg, nu! Orkar inte vänta mer nu..

Kommentarer
Postat av: mie

Intresserad av en ny design?



Just nu pågår en budgivning på min blogg om en bloggdesign, för mer info, kolla här http://memie.blogg.se/2008/august/budgivning-bloggdesign.html .

2008-08-31 @ 23:27:01
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0