My love..

Gäsp, börjar bli lite trött här.. Men ska se på parlamentet nu sen spela lite nintendo wii och äta kvällsmat.. Ja sen efter det händer det inte så värst mycket.. Blir väl sängen sen..

Juste såg filmen (REC) igår.. Och fyfan! Jag hade för höga förväntningar om den.. Satt och läste alla kommentarer som folk hade skrivit vad dom tyckte om den (och det var en himla massa) och ungefär alla sa att den var den bästa och äckligaste dem sätt osv osv.. Men shiiit, hallå? Det måste vara 11-åringar eller nåt som kommenterat, för jag måste säga att den filmen var inte läskig för 5 öre, och urkass.. Ingen bra handling heller för den delen. Jaja så kan det gå när man har för höga förväntningar :P Jag rekomenderar iaf inte den!

Åhh vad arg jag blir.. Hade precis skrivit klart och tryckte "förhandsvisa" sen skulle jag tillbaka för att spara, men då försvinner allt? Bahh varför blir det så? :S Inte första gången det händer heller.. Grrr!

OJ Parlamentet var det ja ;)

image80

Kommentarer
Postat av: hanna

Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte säkert, den headern som jag har är gjorde av eemotion.blogg.se :)

2008-04-27 @ 22:15:48
URL: http://menhanna.blogg.se
Postat av: anna

fin bild.

2008-06-10 @ 22:32:06
URL: http://annal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0