Kan inte bestämma mig..

För vad jag vill göra.. Har 3 saker att välja mellan, det är att åka till Aneby till älsklingens föräldrar och grilla.. Eller vara här och festa med Tommy och Sandra, eller att åka hem till Jönköping och hälsa på.. Gaah jag vet inte, men festa ligger någ längst ner på vad jag vill göra, för är inte så jätte sugen faktiskt, och grilla skulle jag jätte gärna vilja göra, men det är så långt att åka.. Och hem och hälsa på i Jkpg vill jag nog göra mest tror jag.. Träffa kusinen och så det var längessen... Men få se, kanske blir att man tar det lugnt idag istället då klockan börjar bli rätt mycket.. Så kanske man kan bestämma sig för att göra nåt imorrn istället.. Men får se som sagt...  Vet ju inte heller om jag får mejlet idag, då kanske jag ska börja jobba, men det är ju inget tvång att jag måste göra det idag, kan ju börja på måndag om det är så.. Men jag är lite sugen på att börja nu :P



Det där var inte så lyckat med brun-utan-sol :P
image31

Bild posh24.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0