John fick barn med sin dotter

John och Jenny Deaves från Australien är far och dotter men också ett älskande par. Nu har de fått barn ihop.

John Deaves, 61, från Australien lämnade familjen då dottern Jenny bara var ett år gammal. 30 år senare återförenades de och då uppstod heta känslor. Bara två veckor efter mötet hade de sex med varandra och inledde ett förhållande.
- John och jag har ett förhållande som två vuxna människor. Jag tänker inte på att han är min pappa utan jag ser honom som en man, säger Jenny i en intervju i tv-programmet "60 minutes".


Seriöst asså.. Jag blir så arg när jag läser sånt här så det finns inte! Hur kan man vara så dum och korkad att ens få för sig något sånt, det är så jävla äckligt! Usch det får mig att må illa.. Jag är verkligen emot sånt här, skulle aldrig i helvete visa något respekt för några som skaffar barn med sin pappa/mamma/syster/bror osv.. Aldrig! Tänk på det stackars barnet sen när det växer upp och få veta att han eller hennes föräldrar är far och dotter.. Usch jag äcklas.. Stackars barn säger jag bara.. Och sen förstår jag inte hur man ens skulle kunna vilja älska en familjemedlem på det sättet heller.. Det är sjukt, man kan inte vara frisk nånstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0