Gokväll..

Har inte bloggat på ett bra tag nu.. Kände för att ta en paus helt enkelt :]
Men nu ska det väl bli ändring på det!.. Så vad har hänt på senaste tiden då? Hmm, knappt så att jag minns.. Men har vart en del i Jkpg och hälsat på.. Sen har det ju vart så gött väder så man har vart ute mycket.. :D

Var marknad här i helgen också, så vi har vart där och kikat lite.. Sjukt biliiga kläder hade dom ute, så jag köpte lite :P Så får man se hur kvaliten är, men big deal då det var så billigt.. Inte så man betalade massa!

Har införskaffat oss Nintendo Wii också, så det har man suttit med en hel del, blir beroende ;P Jaja kul är det iaf...


Idag har inte hänt så speciellt mycket. Jobbat lite, sen storstädat hela lägenheten, och vart inne i stan en sväng.. Tänkte åka in snart igen och sola, för jag behöver lite färg i ansiktet känner jag, ser så blek ut nu när jag har färgat håret mörkare :P

image71

Men åhh, Blake Lively´s hund är ju för sööt! Ser ut som ett litet gossedjur :]

Kommentarer
Postat av: raisa

hej!

gud vad svårt att svara på, jag gjorde allt det där för jättelänge sen, så jag kommer inte ihåg :(

2008-04-27 @ 18:39:46
URL: http://raisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0