Gokväll.

Blev inget stan. Utan jag träffade på Sabine, så stack ner till henne en sväng och drack kaffe (eller jag drack cola) Sen kom Sandra också, så vi satt ute på altanen och snackade massa skit.. Trevligt :) Sabines hund är ju helt galen, vill att man ska kasta pinne heeeela tiden, och hon ger sig verkligen aldrig, så man kan inte låta bli att leka med henne när hon sitter där med sina hundögon, sötnöt :)

Kom upp för en stund sen, så har hunnit diska upp och plockat undan lite grann.. Damsuga gör jag imorrn. Rätt slö nu så tänkte ta mig ett bad. Sen jobba lite.. Sen blir det lugnt resten av kvällen..

I helgen pratade vi på att vi eventuellt skulle grilla och spela kubb skulle vara riktigt trevligt om vädret är fint vill säga.. Men hoppas kan man ju göra.. För jag är lite party sugen, men festa går ju göra vilket som :P

Ne nu bada.. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0