Gokväll..

Lite sen uppdatering kanske, men har jobbat hela kvällen, och tänkte sluta nu snart.. Så ska spela lite cs tänkte jag och sen blir det väl att sova...

Idag har inte hänt nåt typ.. Har kollat på film och myst lite med älsklingen bara. Har vart en äkta slapp söndag, men det är tillåtet ;)

Imorgon har jag inte heller några direkta planer, förutom att jobba.. Kanske om jag orkar och hinner så ska jag åka in till stan och sola, för nu är ju våren påväg känns det som och jag vill inte vara vit som ett lakan när jag lägger mig på stranden! :P Det allra skönaste hade ju vart att åka utomlands.. Men det har man ju inte råd med nu iaf. Kanske man kan planera att göra nästa vinter.. Det skulle sitta fint.. Har aldrig vart direkt utomlands, förutom i tyskland och sånt där.. Men nu syftar jag på varma länder :P

Hittade föressten den här bilden på Lindsey Lohan i någons blogg och jag måste säga att jag älskar den! Den är så himla vacker tycker jag... Hon visar mycket och så, men endå allt blev så perfekt! :) Bra jobbat Lohan!

image38

Nehe, nu spela lite innan klockan blir för mycket.. Later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0